24 відгуків
+380 (98) 687-39-35
Інтернет магазин SOVA

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВартість доставки товарів категорій електроніка і побутова техніка, одяг, м'які іграшки, грилі, акустичні системи, вироби з тканини, спортивні товари - товари стандартних розмірів - від 45,00 грн; - товари середня розмірів - від 79,00 грн; - товари великогабаритна розмірів - від 199,00 грн.

Способи оплати

  • Пром-оплатаУ кошику з товаром виберіть спосіб оплати "Пром-оплата", нижче натисніть кнопку " Оплатити замовлення картою ". Ви автоматично потрапите на сторінку оплати. Введіть свої реквізити: 1. Номер банківської карти 2. Термін її дії 3. CVV / CVC код
  • Оплата на карту Приват БанкуОплата на карту Приват Банку. Реквізити надійдуть в СМС або ВАЙБЕР / ТЕЛЕГРАМ
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayЩоб оплатити замовлення онлайн: Додайте товар в корзину і перейдіть до оформлення замовлення. Виберіть спосіб оплати Оплатити зараз картою Visa / Mastercard - WayForPay. Вкажіть, як ви хочете здійснити оплату: по Masterpass або онлайн карткою. Завершіть оформлення замовлення. Далі ви перейдете на сторінку системи безпечних платежів, де зможете підтвердити оплату. Для успішної оплати, карта повинна підтримувати сервіс 3d secure.
  • Часткова оплата на картку Приват Банку (від 50 грн)Часткова оплата можлива лише для Нової пошти. Іншими перевізниками відправляємо лише після повної оплати.

Гарантія:

Обов'язкові умови для повернення товару: 1.Товар повинен бути повністю укомплектований.2.Наявність оригінальної і непошкодженої упаковки.3.Дотримання товарного виду (відсутність слідів експлуатації) Порядок обміну товару неналежної якості: У разі, якщо придбаний Вами товар виявився неналежної якості унаслідок виробничого браку, Ви можете повернути його і обміняти на аналогічний товар належної якості. Для здійснення обміну/повернення товару Вам необхідно звернеться до нас протягом 14 днів з моменту його отримання. Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 4 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, або на повернення коштів (кошти будуть перераховані на вашу банківську картку протягом 1-2 днів після отримання нами повернення. У разі обміну товару неналежної якості, всі транспортні витрати за повернення та заміну здійснюється за рахунок магазину sovatoys.com.ua Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення товару здійснюється з допомогою транспортної компанії Нова Пошта. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner