24 відгуків
+380 (98) 687-39-35
Інтернет магазин SOVA

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів». Терміни повернення і обміну Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотній доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості Повернення \ обмін товару здійснюється у випадках передбачених Законом України "Про захист прав споживачів" 1) Товари належної якості, мають право на обмін і повернення, крім предметів особистого персонального використання і особистої гігієни, товари неналежної якості мають право на обмін на товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Обмін товару належної якості провадиться протягом 6 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну, клієнт має право на покупку іншого наявного товару з перерахунком вартості, або на повернення коштів. 2) Повернення або обмін товару належної якості проводиться в разі їли прийшов товар не того кольору або розміру, а так само якщо не була порушена упаковка, пломби, ярлики і товарний вигляд! 3) Терміни, умови та порядок (процес) повернення товарів неналежної якості; 14 днів, ви відправили нам, на протязі 14 днів ми відправили вам або відремонтований товар або новий 4) Повернення можна зробити тільки через відділення Нової пошти. 5) Терміни та умови повернення коштів: протягом 14 днів. Увага! Обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у відділенні Перевізника. Коли ви забираєте посилку, ви ставите підпис на накладній, що підтверджує отримання товару в належному вигляді.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner